onsdag 10 november 2010

Asch

Jag hade så gärna gått och kollat på Mia Skäringer! Hon kommer till Örebro i mars och jag har ju faktiskt ett presentkort på Örebro-evenemang (fjäsk till dem som skriver sig i stan). Förra gången jag kollade fanns det platser kvar, men jag tänkte att näe, vad många föreställningar hon gör den där (fantastiska) kvinnan, inte ska hon väl behöva hålla på ända till mars!? Måtte hon lägga av med turnen innan dess, ställa in och åka hem och mysa på sin ö i stället. Åh, så ädelt jag tänkte.

Men nu när det inte finns några biljetter kvar ångrar jag mig bittert! Hon kanske visst vill turnera ända fram till mars. Och jag kunde ju ha bokat biljetter utifall att. Hmm. Jag är inte så bra på att agera jag. Vill tänka för länge innan.

Bra är hon hur som helst tycker jag. Om jag hade någon idol så skulle det nog vara hon. En idolbild kan hon få i alla fall.



Jag hejar på dig!

Inga kommentarer:

småsaker, stora frågor, illustrationer och tro

Powered By Blogger