måndag 14 september 2009

Om förlorade u:n och annat viktigt.

Det händer inte så mycket här, som den uppmärksamme läsaren redan har märkt. Det kan man tolka som om det händer så otroligt mycket att jag inte hinner ta mig för sådana världsliga saker som att skriva bloggar. Eller att jag inte riktigt kan rensa bland stoffet när jag väl tar mig för det. Eller så kan man eventuellt tolka det som om det inte händer så mycket som jag tycker är värt att skriva. Det är ju hur man ser på det. Vilken typ av människa man är. Om man är cynisk eller god.

:)

När jag ändå håller på skulle jag vilja påpeka att mitt "u" inte fungerar riktigt som det ska. Speciellt när det kommer efter "j". Jag måste alltid gå tillbaka i texten och fylla i mina u:n. Men ibland glömmer jag det. Det är lite jobbigt. Speciellt när ordet "ju" är bland mina topp fem favoritord. Kanske till och med topp tre. Det blir många märkliga j:n.

Då vet ni varför.

Och nu går vi in i hösten med friskt humör. Det finns solarier och fika. Yes.

Inga kommentarer:

småsaker, stora frågor, illustrationer och tro

Powered By Blogger