onsdag 20 oktober 2010

Uppmuntran

Ibland är det allmänt rörigt. Man ska skriva en uppsats och komma på en frågeformulering illa kvickt, man ska börja en ny delkurs - parallellt med den andra som man tycker är jättestressig, man ska kontakta en skola som man ska hålla i några lektioner på fastän man tycker sånt är jobbigt och man ska bestämma vad man ska bli när man blir stor och man ska försöka hålla igång något slags kondition fastän det verkar ligga våldtäktsmän i varje buske.

Ikväll lämnade jag mina böcker liggandes och tog mig ut och sprang. Fastän man inte "ska". Och det kändes skitbra.

Annat som gör mig glad (och synlig) i höstmörkret är min kära lilla My


Som jag fick i ett såhär fint paket av en lika fin vän på min födelsedag. Glädje!

Glädje är också fina varma ord som nån menar. Dom har jag också och tittar på.

Tack för att ni finns!



Inga kommentarer:

småsaker, stora frågor, illustrationer och tro

Powered By Blogger