torsdag 3 november 2011

Så mycket bättre

... har ju börjat på tv igen. Ny säsong, nya människor..
Såg det första avsnittet idag (ligger ute en dag till på tv4play) och alltså - det är ju ett trevligt program. Snällt. Insmickrande rentav! Motsatsen till förnedrings-tv.
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i Tomas Ledin till exempel (mycket pga 'sommaren är kort' som vi sjöng på skolavslutningen i sexan och som jag varit trött på sedan dess), men han verkar ju vara en hyvens karl. Det är inte varje gång som ett tv-program får en att tycka bättre om folk än vad man gjorde innan. Så det är ett tips för den som har missat det. (Och nu låter jag sjukt sponsrad, men det är jag ju förstås inte. Av nån märklig anledning får jag aldrig några skandalösa sponsringsförslag...)

Och så är ju Laleh med förstås, det var ju därför jag började skriva om det här. Min banner/header/vad det heter-bild uptill är ju en illustration till hennes låt Bjurö Klubb, så jag tänker på henne varje gång jag går in på bloggen.

Inga kommentarer:

småsaker, stora frågor, illustrationer och tro

Powered By Blogger